DOPRAVA ZDARMA NAD 500 KČ!

Reklamační řád

Práva z vadného plnění / Reklamační řád Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
 

Jak reklamovat zboží v Kuráži?

  • Záruční doba je u všech produktů 24 měsíců od data převzetí zboží. Fatura/účtenka slouží jako záruční list.
  • Pokud na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby naleznete vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, máte v záruční době právo na reklamaci zboží.
  • V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat: opravu zboží, výměnu za nové zboží, odstoupit od smlouvy.
  • Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů, reklamaci posoudíme dle pokynů designera/výrobce zboží.
  • Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízeno bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Může se jednat o zboží, které je vyráběno designery v malém objemu a ručně. V tomto případě Vás poprosíme o shovívavost při zdržení reklamace, o kterém Vás samozřejmě budeme informovat.
  • Zboží, které nebudeme schopni opravit nebo vyměnit, vrátíme Vám peníze (nejpozději do 14 dní) stejnou cestou, jakou bylo zboží zakoupeno.
  • Více informací a kompletní postup pro uplatnění reklamace najdete v našich Obchodních podmínkách v článku č. VII.
  • V případě dotazů ohledně reklamace nás neváhejte kontaktovat na eshop@kuraz.cz nebo telefonicky na tel č. 608 44 98 04 a přímo v kamenné prodejně Kuráž, Veletržní 48, Praha 7, kde jsme k dispozici Po-Pá 11-19, So 11-16.

 

Formulář

Reklamační formulář: docxpdf

 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení